۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

افتتاح ۹ پایگاه اورژانس در استان البرز/ افزایش ۱۲ دستگاه آمبولانس

افتتاح ۹ پایگاه اورژانس در استان البرز/ افزایش ۱۲ دستگاه آمبولانس

کرج - همزمان با هفته دولت در البرز ۹ پایگاه اورژانس افتتاح شد و ۱۲ دستگاه آمبولانس نیز به تجهیزات استان اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزاله شهبازی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح ۹ پایگاه اورژانس استان که در بهشت سکینه انجام شد ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: امروز ۱۲ دستگاه آمبولانس پیشرفته و پنج دستگاه موتور آمبولانس به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به تجهیزات اورژانس استان اضافه شد.

وی ادامه داد: البرز شاهراه ارتباطی ۱۴ استان کشور است و به دلیل ترددهای فراوان دچار حوادثی می‌شود که ضرورت دارد برای تسریع و تسهیل در روند امداد و نجات، این امکانات افزایش یابد.

استاندار البرز گفت: پنج پَد بالگرد نیز امروز افتتاح شد که این امکان از اهمیت بالایی در راستای ارائه خدمات به مصدومان برخوردار است.

شهبازی افزود: در مجموع امروز پروژه‌های بخش بهداشت و درمان در کرج با اعتباری بیش از ۹۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: امسال همزمان با هفته دولت ۳۰۹ پروژه با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که ۲۴۶ پروژه مربوط به بخش دولتی است.

استاندار البرز افزود: رشد اعتبارات پروژه‌های هفته دولت امسال در مقایسه با سال ۹۸ حدود ۸۵ درصد است.

شهبازی در مراسم بهره برداری از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهید رجایی در کرج، گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید بیش از هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمانی استان البرز اضافه شده است.

وی گفت: در طرح تحول نظام سلامت توجه ویژه ای به البرز شد و همچنین با حمایت‌های دولت تسریع در تکمیل سه بیمارستان در استان در دستور کار قرار گرفت و خیرین نیز وارد میدان شده اند.

کد خبر 5009074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha